Miuziklo aktoriaus ruošimo programa (nauja)


Programa galiojo iki: 2018-06-30
Veiklos tipas: Būrelis
Veiklos sritis ir rūšis: Muzika, Teatras
Telefonas: +37065255515
Programa akredituota

Miuziklo aktoriaus ruošimo programa sukurta prieš septynerius metus ir aktyviai vykdyta visą šį laikotarpį, nuolat tobulinant ugdymo programą ir kuriant edukacinius bei pramoginius projektus. Programos idėja buvo sujungti skirtingas disciplinas, būtinas profesionaliam aktoriui, dirbančiam su miuziklo žanru, į vieną visumą ir nuosekliai ugdyti tam būtinus vaikų gebėjimus. Profesionalių suaugusių miuziklo aktorių stygius ir problema buvo aktyviai diskutuojamą prieš dešimtį metų, tuomet nustatyta, kad vaikų patirtis ir įgyti gebėjimai yra nepakankami, atsižvelgiant į užsienio valstybių praktiką (pvz. Didžioji Britanija, Jungtinės Amerikos valstijos), kokybiškoms bakalauro studijoms, t. y. vienai disciplinai gabus jaunuolis yra visiškai nepasiruošęs kitai, pvz. nemuzikalus, bet koordinuotas,  gebantis šokti, arba atvirkščiai.

 

Sukurta programa sudaryta iš aktoriaus meistriškumą, solinį ir ansamblinį dainavimą, scenos judesį, stepą, akrobatiką arba šokį (klasikinį arba džiazinį) ugdančių dalykų. Pedagogai ir jų sudarytos programos keičiasi kas pusmetį arba naujais mokslo metais, atsižvelgiant į ugdytinių amžių ir gebėjimus.

Vaikai lavina bendrasias ir dalykines kompetencijas, ypatingai pirmieji mėnesiai skirti asmeninėms ir socialinėms kompetencijoms gerinti, nes pirmųjų metų darbas yra grupinis ir orientuotas į bendrą rezultatą


Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas

Gerų rezultatų siekiantys mokiniai motyvuojami dalyvavimu festivaliuose, konkursuose bei miesto šventėse, taip pat, privalo išlaikyti vokalo bei scenos judesio įskaitas, 10-16 metų mokiniai turi išlaikyti testą. Visi mokiniai dalyvauja atvirame baigiamajame mokslo metų koncerte, kuriame atskleidžia sceninius įgūdžius, techninius scenos judesio bei šokio gebėjimus


Mokytojų kvalifikacija

Ingrida Žiliūtė-Antonovienė – aukštasis universitetinis; 8 metų pedagogo patirtis, ilgametė miuziklo aktoriaus patirtis, dirbant teatruose bei televizijoje; pedagogo kvalifikacija; aktoriaus kvalifikacija.

 

Aurimas Meliešius – aukštasis universitetinis; 7 metų pedagogo patirtis, ilgametis teatro ir kino aktorius, muzikantas, TV ir radio laidų bendraautorius; nuo 2010 metų teatrinio ugdymo vaikams bei jaunimui užsiėmimų ir programų kūrėjas, edukacinio projekto "Muzikos ir teatro dialogas:sveikos ir kūrybingos asmenybės ugdymo pagrindas" dalyvis; aktoriaus-filologo kvalifikacija.

 

Leonid Kotik – aukštasis universitetinis; profesionalus kaskadininkas, nuolatinis tarptautinių kino studijų aktorių dubleris, atliekant sportinės akrobatikos elementus, akrobatikos treneris ir fizinio parengimo programų kūrėjas.

 

Mokytojų kompetencijos:

  • dalyko turinio planavimo ir tobulinimo,
  • mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo,
  • mokinių motyvavimo ir paramos jiems kompetencijos,
  • vertinti mokinio vystymąsi, pažintines galias ir veiklą vadovaujantis psichologijos teorijomis.

 


Mokytojų kvalifikacija

Ingrida Žiliūtė-Antonovienė – aukštasis universitetinis; 8 metų pedagogo patirtis, ilgametė miuziklo aktoriaus patirtis, dirbant teatruose bei televizijoje; pedagogo kvalifikacija; aktoriaus kvalifikacija.

 

Aurimas Meliešius – aukštasis universitetinis; 7 metų pedagogo patirtis, ilgametis teatro ir kino aktorius, muzikantas, TV ir radio laidų bendraautorius; nuo 2010 metų teatrinio ugdymo vaikams bei jaunimui užsiėmimų ir programų kūrėjas, edukacinio projekto "Muzikos ir teatro dialogas:sveikos ir kūrybingos asmenybės ugdymo pagrindas" dalyvis; aktoriaus-filologo kvalifikacija.

 

Leonid Kotik – aukštasis universitetinis; profesionalus kaskadininkas, nuolatinis tarptautinių kino studijų aktorių dubleris, atliekant sportinės akrobatikos elementus, akrobatikos treneris ir fizinio parengimo programų kūrėjas.

 

Mokytojų kompetencijos:

  • dalyko turinio planavimo ir tobulinimo,
  • mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimo,
  • mokinių motyvavimo ir paramos jiems kompetencijos,
  • vertinti mokinio vystymąsi, pažintines galias ir veiklą vadovaujantis psichologijos teorijomis.

 


Lankančiųjų amžius: 6–16 m.

Tvarkaraščius ir vykdymo vietas rasite pagal paiešką nuorodoje https://www.emokykla.lt/neformalus/edukacija/programos-mokiniams/vilniaus-miesto-savivaldybe/461