LVJC Povandeninis plaukimas
Povandeninis plaukimas – vandens sportas, jungiantis įvairius plaukimo po vandeniu bei nardymo būdus. Vaikai išmoksta plaukti su pelekais bei plaukti su balionais į tolį, vysto raumenų, organizmo ištvermę ir stiprina savo širdį. Ugdytiniai bus supažindinti su fiziniais fiziologiniais pagrindais, galimais susirgimais ir jų prevencija, kitomis teorinėmis žiniomis apie nardymą po vandeniu. Išmoks pagrindinius bendrojo fizinio pasiruošimo pratimus (BFP). Išmoks plaukimo su pelekais įvairių stilių technikas (atskirais pelekais ir su vienu peleku). Ugdytiniai supras, kuo skiriasi įvairūs povandeninio plaukimo būdai bei priemonės ir mokės jas panaudoti plaukiant 3 įvairius nuotolius įvairiais plaukimo stiliais su atskirais pelekais ir su vienu peleku. Mokės atlikti pratimus ir plaukimus keičiant tempą. Programos dalyviai ugdysis supratimą apie sveiką gyvenseną, fizinio aktyvumo svarbą šiuolaikiniame gyvenime. Bendraudami tarpusavyje mokysis įveikti įtampą, koreguoti savo elgesį, priimti individualius ir kolektyvinius sprendimus. Ugdytiniai bus skatinami įsivardinti baimes ir jas nugalėti, bei siekti pasitikėti savimi. Dalyvaudami programoje jie turės galimybę siekti prasmingo buvimo ir veikimo kartu ir tuo džiaugtis. Ugdytiniai mokysis saugiai elgtis vandenyje savo ir grupės narių atžvilgiu.
Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas
Kiekvienas ugdytinis vertina savo asmeninę pažangą kiekvieno užsiėmimo metu pagal išsikeltus mokymosi tikslus. Savo pažangą jis gali pamatyti atlikdamas įvairias individualias ir grupines užduotis. Pažangą padeda pamatyti ir kiti grupės nariai, kurie skatinami palaikyti vienas kitą ir padrąsinti kylant sunkumams. O kartu pažanga yra aptariama kartu su neformaliojo švietimo mokytoju, duodant grįžtamąjį ryšį ugdytiniui. Be to, kiekvienas ugdytinis gali palyginti savo asmeninę pažangą lygindami su nustatytais plaukimui su pelekais normatyvais: kontrolinių normatyvų vykdymu, kvalifikacinių normatyvų vykdymu. Tai nėra privalomas pažangos vertinimas, kadangi nėra orientuojamasi į profesionalų sportą. Toks vertinimas tampa aktualus tiems ugdytiniams, kurie pageidauja dalyvauti varžybose. Ugdytinių motyvacija skatinama suteikiant grįžtamąjį ryšį apie pažangą, paskatinant dalyvauti sportinėse varžybose, bendruomeniniuose renginiuose, kiekvieno užsiėmimo metu leidžiant pajusti pergalės ir laimėjimo skonį. Ugdytinių pažanga įvertinama ir apdovanojimais: medaliais, diplomais, atminimo prizais, vardiniais prizais, kvalifikaciniais pažymėjimais.
Tvarkaraščius ir vykdymo vietas rasite pagal paiešką nuorodoje https://www.emokykla.lt/neformalus/edukacija/programos-mokiniams/vilniaus-miesto-savivaldybe/461