Įžanga į kompiuterių mokslą
Įžanga į kompiuterių mokslą - programos metu moksleiviai susipažins su kompiuterių veikimo bei algoritminio mąstymo principais vykdant interaktyvias veiklas, susipažins su grafinių projektų kūrimo ir programavimo programomis kaip ScratchX, kurs prezentacijas, atskleis ir lavins gebėjimus kūrybiškumo ugdymo užsiėmimuose. Vaikai šioje programoje įgis informatikos žinių, kurias galės praktikoje išbandyti praktiniuose užsiėmimuose, darbe su įvairiomis kompiuterinėmis programomis bei sistemomis, naudojant įvairias programavimo kalbas, kuriant algoritmus, elementarius žaidimus, internetinius tinklalapius bei kitas inovatyvias priemones.
Tvarkaraščius ir vykdymo vietas rasite pagal paiešką nuorodoje https://www.emokykla.lt/neformalus/edukacija/programos-mokiniams/vilniaus-miesto-savivaldybe/461