Investavimo sprendimai realiu laiku


Veiklos tipas: Būrelis
Veiklos sritis ir rūšis: Technologijos, Kita
Telefonas: +37061880420
El. pastas: steam@vgtu.lt
Kaina: 15.00 € mėnesiui
Programos kaina, pasinaudojant neformalaus ugdymo krepšeliu 0.00 € mėnesiui
Programa neakredituota

Į būrelį kviečiame visus 9-12 klasių mokinius, norinčius pasijausti tikrais investuotojais, išmokti investavimo gudrybių ir perprasti finansų rinkų virtuvę. Užsiėmimų metu nagrinėsime investavimo temą, atskleisdami ir įsigilindami į įvairius jos aspektus, susipažinsime su įvairiomis finansų ir investicijų sąvokomis. Dirbdami virtualioje investavimo platformoje išmoksime, kaip praktiškai investuoti kapitalo ir valiutų rinkose – individualiai arba grupėmis kursime investavimo strategijas bei jas išbandysime, valdydami savo investicijų portfelius virtualioje rinkoje. Surengsime investavimo rezultatų viešą aptarimą, diskutuosime, analizuosime, kodėl vieni uždirbo nemažą sumą pinigų, o kiti patyrė nuostolį. Įgytos teorinės žinios ir praktiniai įgūdžiai pasitarnaus valdant savo asmeninius finansus bei planuojant ir įgyvendinant investavimo sprendimus ir taip pagerins jūsų finansinį-investicinį raštingumą. Šie užsiėmimai bent trumpam leis pabūti tikru investuotoju, galinčiu laisvai nardyti plačiame finansų rinkų vandenyne, o tai lengviau padės pasirinkti profesinį kelią, o ateityje galbūt tapti ir investuotoju profesionalu.


Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas

Mokinių vertinimas atliekamas individualiai pagal jų suinteresuotumą ir mokymosi eigą bei daromą asmeninę pažangą. Pasitelkiant dėstytojo pagalbą, mokiniai atlieka praktines užduotis remdamiesi užsiėmimų metų suteikta ir literatūros šaltiniuose rasta teorine informacija. Dėstytojas kiekvieno užsiėmimo metu atsako į moksleiviams iškilusius klausimus, konsultuoja. Programos pabaigoje kiekvienas mokinys apibendrina ir viešai pristato savo investavimo realioje rinkoje rezultatus, vyksta diskusija, aptarimas, tokiu būdu mokiniai tarpusavyje gali palyginti pasiektus rezultatus, skatinimas kūrybinis-analitinis procesas. Kadangi kiekvienas mokinys gali pasirinkti individualią investavimo strategiją, taip yra skatinamos pažinimo kompetencijos bei gebėjimas savarankiškai priimti svarbius sprendimus. Tinkamai programą baigę mokiniai gauna jos baigimo pažymėjimus.


Mokytojų kvalifikacija

Aukštasis išsilavinimas (2012 m. VGTU Verslo vadybos fakultetas, verslo magistras), šiuo metu 3 metų ekonomikos mokslo krypties doktorantė. Pedagoginio  darbo patirtis nuo 2014 m. Per šiuos metus buvo dėstomi dalykai tiesiogiai susiję su investicijomis, jų vertinimu: „Vertės inžinerija“, „Investicijų ekonomika“, „Finansų valdymas“. Atliekami moksliniai tyrimai investicijų srityje. Stažuotės: 2014 m. Lidso universitetas, Didžioji Britanija; 2016 m. Rygos technikos universitetas, Latvija.


Mokytojų kvalifikacija

Aukštasis išsilavinimas (2012 m. VGTU Verslo vadybos fakultetas, verslo magistras), šiuo metu 3 metų ekonomikos mokslo krypties doktorantė. Pedagoginio  darbo patirtis nuo 2014 m. Per šiuos metus buvo dėstomi dalykai tiesiogiai susiję su investicijomis, jų vertinimu: „Vertės inžinerija“, „Investicijų ekonomika“, „Finansų valdymas“. Atliekami moksliniai tyrimai investicijų srityje. Stažuotės: 2014 m. Lidso universitetas, Didžioji Britanija; 2016 m. Rygos technikos universitetas, Latvija.


Lankančiųjų amžius: 15–19 m.
Viso vietų: 5