Gatvės šokio žanro, bei break dance šokio stiliaus specifikos pažinimas


Veiklos tipas: Būrelis
Veiklos sritis ir rūšis: Šokis
Telefonas: +37065593299
Programa neakredituota

Choreografinio ugdymo procesas neformaliojo ugdymo būreliuose grindžiamas aktyviomis veiklos formomis ir kūrybiškumą skatinančiomis užduotimis. Šiame koncentre svarbiausia formuoti ir išreikšti savitą mokinių požiūrį į pasirenkamą žanrą – labiausiai tai skatina kūrybines, improvizacines užduotis, pasirenkant labiausiai patikusius šokio stilius, judesius, ir kuriant savitas kompozicijas (junginius). Tai skatina mokinius reikšti savo nuomonę, savarankiškai stebėti ir vertinti šokį, sutinkamą visuomeniniame gyvenime (televizijoje, spaudoje, įvairiuose renginiuose).


Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas

Jaunimo ir vaikų tarpe susiformavęs požiūris, kad break dance šokio stilius yra labai ekstremalus, sportiškas, nenuobodus, break dance šokėjai moka daug išskirtinių triukų ir tai ypač traukia vaikus mokytis šio stiliaus. Šokdami mokiniai ne tik šoka, bet ir stiprina savo fizines galias, ištvermę. Break dance stiliaus pamokos pobūdis panašus į kūno kultūros pamokos pobūdį. Šokis ugdo sveiką, stipria asmenybę ir šokio pamokose šie principai labai svarbūs. Pamokose bus vertinama vaikų gebėjimas atlikti tam tikrus šokio junginius(choreografiją) vertinami judesių tikslumas, energija, charakteris. Taip pat bus vertinami vaikų fizinės galimybės ištvermė, raumenų jėga. Du kartus metuose vyks mokinių įvertinimas, šokėjus vertins kompetetingi šokio mokytojai. Mokiniams bus pateikiamos užduotys atlikti tam tikrus bazinius judesius (sakomi jų pavadinimai) ir mokiniai po vieną juos atlikinės ir bus įvertinti balu nuo 1 iki 10.


Mokytojų kvalifikacija

Išsilavinimas - Aukštasis neuniversitetinis Mokymo įstaiga – Vilniaus kolegija Įstaigos tipas - Kolegija Mokymosi programa - Šokio pedagogika Mokslo laipsnio tipas - Bakalauras Mokymosi laikotarpis - 2006-2009 Įgyta kvalifikacija - Mokytojas Buvusios Darbovietės -Vilniaus vaikų ir jaunimo centras, Vilniaus turizmo ir prekybos verslo mokykla, Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras. Vilniaus Jono Basanavičiaus vidurinė mokykla. Lopšelis darželis Šypsena. Esamos darbovietės: VIEŠOJI ĮSATIGA Asmenybės ugdymo centras “MOTUS” - Santariškių 39a- 8, Vilnius Lopšelis/darželis „Coliukė“, Vilniaus r. Nemėžio darželis,,Ąžuolynas“ Valčiūnų lopšelis/darželis. Markučių darželis Lopšelis/darželis„ Lašelis“ Organizuoti šokio užsiėmimus vaikams ir suaugusiems, organizuoti išvykas, ruošti vaikus pasirodymams, renginių metu padėti organizatoriams, prižiūrėti aptarnaujantį personalą, rūpintis, kad renginys vyktų sklandžiai, ir kad užsakovas būtų patenkintas. Vesti renginį, pristatyti užduotis, rūpintis, kad renginys vyktų sklandžiai, taip pat atlikti pasirodymą kaip atlikėjui.


Mokytojų kvalifikacija

Išsilavinimas - Aukštasis neuniversitetinis Mokymo įstaiga – Vilniaus kolegija Įstaigos tipas - Kolegija Mokymosi programa - Šokio pedagogika Mokslo laipsnio tipas - Bakalauras Mokymosi laikotarpis - 2006-2009 Įgyta kvalifikacija - Mokytojas Buvusios Darbovietės -Vilniaus vaikų ir jaunimo centras, Vilniaus turizmo ir prekybos verslo mokykla, Vilniaus technologijų ir verslo profesinio mokymo centras. Vilniaus Jono Basanavičiaus vidurinė mokykla. Lopšelis darželis Šypsena. Esamos darbovietės: VIEŠOJI ĮSATIGA Asmenybės ugdymo centras “MOTUS” - Santariškių 39a- 8, Vilnius Lopšelis/darželis „Coliukė“, Vilniaus r. Nemėžio darželis,,Ąžuolynas“ Valčiūnų lopšelis/darželis. Markučių darželis Lopšelis/darželis„ Lašelis“ Organizuoti šokio užsiėmimus vaikams ir suaugusiems, organizuoti išvykas, ruošti vaikus pasirodymams, renginių metu padėti organizatoriams, prižiūrėti aptarnaujantį personalą, rūpintis, kad renginys vyktų sklandžiai, ir kad užsakovas būtų patenkintas. Vesti renginį, pristatyti užduotis, rūpintis, kad renginys vyktų sklandžiai, taip pat atlikti pasirodymą kaip atlikėjui.


Lankančiųjų amžius: 6–14 m.