Feuerstein mąstymo ir mokymosi įgūdžių lavinimo programa
Visame pasaulyje žinomo kognityvinės psichologijos prof. R. Feuerstein (1921 – 2014) sukurtos unikalios instrumentinio praturtinimo programos sėkmingai naudojamos visame pasaulyje kaip priemonės, skirtos lavinti vaikų mąstymo gebėjimus bei mokymosi įgūdžius, mokyti juos mąstymo ir mokymosi strategijų bei taisyklių.
Programą sudaro 6 instrumentai (užduočių rinkiniai), kurių metu yra atliekamos užduotys popieriaus ir pieštuko principu. Užduočių atlikimo metu lavinamos vaikų kognityvinės funkcijos, ugdomi kalbiniai, matematiniai, loginiai ir emociniai įgūdžiai, skatinamas savarankiškas, efektyvus ir motyvuotas mokymasis.
Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas
Ugdytiniai bus motyvuojami pagyrimais, paskatinamaisiais žodžiais, vertinami - stebint jų elgesį, mąstymą, daromą pažangą, suteikiant grįžtamąją informaciją.
Numatomas įsivertinimo metodas – refleksija
Mokytojų kvalifikacija
Aukštasis universitetinis išsilavinimas ir Feuerstein (Izraelis) instituto išduota licencija.
Mokytojų kvalifikacija
Aukštasis universitetinis išsilavinimas ir Feuerstein (Izraelis) instituto išduota licencija.