Emocinio ir fizinio lavinimo kūrybinės dirbtuvės (Vilnius)
Programa skirta pradinių klasių mokiniams, kuriems padeda įveikti mokymosi, bendravimo iššūkius, bei didesnius išgyvenimus patiriantiems paaugliams, kuriems padeda atsipalaiduoti pasitikėjimu grįstoje aplinkoje, kritiškai vertinti save bei aplinką, adaptuotis sudėtinguose socialiniuose vaidmenyse. Programos turinys apima 12 valandų teorinio-praktinio darbo, kuriuo metu ugdytiniai skatinami stebėti save bei aplinką, analizuoti patiriamus jausmus, daryti išvadas bei mokytis valdyti emocijas. Kitos 12 valandų praleidžiamos, šokant aerobinį šokį ZUMBA, kuris lydimas ypatingai teigiamomis emocijomis, lavina kūną, teikia saviraiškos galimybes. Ugtytiniai patiria apčiuopiamą naudą, nes įgyja naujų ryžto, drąsos, atsparumo neigiamoms aplinkybėms įgūdžių, jiems darosi lengviau integruotis įvairesnėse socialinėse terpėse. Teigiamą rezultatą užtikrina kompleksinis požiūris į vaikų emocinę sveikatą, pasitelkiant kūrybinį darbą, saviraišką, fizinį aktyvumą, judesį, šokį ir pozityvumu grįstą mokymosi terpę.
Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas
Motyvaciją dalyvauti užtikrinama atpalaiduojančia mokymosi aplinka bei būdais. Dalyviai užsiėmimo metu dalinasi savo išgyvenimais, sunkumais, laimėjimais ir tikslais. Tokiu būdu leidžiama pasireikšti jų individualybei, pelnyti pripažinimą grupėje. Fizinis lavinimas sportinio šokio ZUMBA ritmu suteikia didelę dozę teigiamų emocijų, veikia atplaiduojančiai, padeda išsikrauti ir žvaliam pratęsti mokymąsi namuose. Organizuojant vertinimo procesą, daugiausia skatinamas įsivertinimas, grupėje pasidalinant pasiekimais apie bendravimo ir bendradarbiavimo , konfliktų valdymo, sporto laimėjimus kitose socialinėse terpėsė (mokykloje, kituose būreliuose, namuose). Ugdytiniai skatinami patys fiksuoti pažangą, leidžiama keikvienam suvokti ją individualiai.
Mokytojų kvalifikacija
1. Dr. Gintarė Šabajevienė - biomedicinos moklsų daktarė, biologijos kvalifikacija, nuo 2012 metų rengia įvairių neformalaus ugdymo disciplinų metodikas, nuo 2014 organizuoja ir pati dalyvauja neformalaus ugdymo veikloje, rengia bei atlieka vadovo vaidmenį 1-6 klasių vaikų dienos stovyklose, rengia bei vadovauja veikloms lieknėjančių vaikų klube Kaune. Pasižymi tokiomis asmeninėmis bei dalykinėmis kompetencijomis kaip gebėjimas perduoti žinias, efektyvus grupinio bei individualaus mokymosi darbo organizavimas bei žinių įvertinimas, pozityvumas, gebėjimas išklausyti, gebėjimas suteikti konstruktyvų ugdomąjį grįžtamąjį ryšį, gebėjimas įkvėpti pokyčiams. 2. Laura Tumynaitė – fizinio lavinimo mokytojo kvalifikacija, sertifikuota Zumba instruktorė. Nuo 2014 metų dalyvauja VŠĮ Tolerancijos ir fizinės gerovės ugdymo centro vykdomosiose programose, veda sportinio judesio užsiėmimus 10-16 metų moksleiviams. Laura pasižymi puikiomis didaktinėmis kompetencijomis, geba įdomiai perteikti sportinio judesio prasmę, būdus, įkvėpti mokinius išdrįsti, domėtis papildomai.
Mokytojų kvalifikacija
1. Dr. Gintarė Šabajevienė - biomedicinos moklsų daktarė, biologijos kvalifikacija, nuo 2012 metų rengia įvairių neformalaus ugdymo disciplinų metodikas, nuo 2014 organizuoja ir pati dalyvauja neformalaus ugdymo veikloje, rengia bei atlieka vadovo vaidmenį 1-6 klasių vaikų dienos stovyklose, rengia bei vadovauja veikloms lieknėjančių vaikų klube Kaune. Pasižymi tokiomis asmeninėmis bei dalykinėmis kompetencijomis kaip gebėjimas perduoti žinias, efektyvus grupinio bei individualaus mokymosi darbo organizavimas bei žinių įvertinimas, pozityvumas, gebėjimas išklausyti, gebėjimas suteikti konstruktyvų ugdomąjį grįžtamąjį ryšį, gebėjimas įkvėpti pokyčiams. 2. Laura Tumynaitė – fizinio lavinimo mokytojo kvalifikacija, sertifikuota Zumba instruktorė. Nuo 2014 metų dalyvauja VŠĮ Tolerancijos ir fizinės gerovės ugdymo centro vykdomosiose programose, veda sportinio judesio užsiėmimus 10-16 metų moksleiviams. Laura pasižymi puikiomis didaktinėmis kompetencijomis, geba įdomiai perteikti sportinio judesio prasmę, būdus, įkvėpti mokinius išdrįsti, domėtis papildomai.