Emocinio ir fizinio lavinimo kūrybinės dirbtuvės (Vilnius)
Programa skirta pradinių klasių mokiniams, kuriems padeda įveikti mokymosi, bendravimo iššūkius, bei didesnius išgyvenimus patiriantiems paaugliams, kuriems padeda atsipalaiduoti pasitikėjimu grįstoje aplinkoje, kritiškai vertinti save bei aplinką, adaptuotis sudėtinguose socialiniuose vaidmenyse. Programos turinys apima teorinį-praktinį darbą, kuriuo metu ugdytiniai skatinami stebėti save bei aplinką, analizuoti patiriamus jausmus, daryti išvadas bei mokytis valdyti emocijas. Kitoje užsiėmimų dalyje vaikai žaidžia komandinius žaidimus salėje ir lauke, improvizuoja, šoka. Pratimai lavina kūną, teikia saviraiškos galimybes.
Ugtytiniai patiria apčiuopiamą naudą, nes įgyja naujų ryžto, drąsos, atsparumo neigiamoms aplinkybėms įgūdžių, jiems darosi lengviau integruotis įvairesnėse socialinėse terpėse. Teigiamą rezultatą užtikrina kompleksinis požiūris į vaikų emocinę sveikatą, pasitelkiant kūrybinį darbą, saviraišką, fizinį aktyvumą, judesį, šokį ir pozityvumu grįstą mokymosi terpę.
Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas
Motyvaciją dalyvauti užtikrinama atpalaiduojančia mokymosi aplinka bei būdais. Dalyviai užsiėmimo metu dalinasi savo išgyvenimais, sunkumais, laimėjimais ir tikslais. Tokiu būdu leidžiama pasireikšti jų individualybei, pelnyti pripažinimą grupėje. Fizinis lavinimas suteikia didelę dozę teigiamų emocijų, veikia atplaiduojančiai, padeda išsikrauti ir žvaliam pratęsti mokymąsi namuose. Organizuojant vertinimo procesą, daugiausia skatinamas įsivertinimas, grupėje pasidalinant pasiekimais apie bendravimo ir bendradarbiavimo , konfliktų valdymo, sporto laimėjimus kitose socialinėse terpėsė (mokykloje, kituose būreliuose, namuose). Ugdytiniai skatinami patys fiksuoti pažangą, leidžiama kiekvienam suvokti ją individualiai.
Mokytojų kvalifikacija
- Jolita Panavaitė, pedagoginio darbo stažas 21 m.
- Grita Labanauskienė, pedagoginio darbo stažas 9 m.
- Tomas Morkūnas, pedagoginio darbo stažas 11 m.
- Irina Kurpovič, pedagoginio darbo stažas 10 m.
- Erika Pareigytė, pedagoginio darbo stažas iki 1 m.
- Aleksandr Miskelovič, pedagoginio darbo stažas iki 1 m.
- Artiomas Šabajevas vaikų stovyklų ir Emocinio ir fizinio lavinimo kūrybinės dirbtuvės būrelių vedimo patirtis 3 m.
- Laura Tumynaitė, vaikų stovyklų ir Emocinio ir fizinio lavinimo kūrybinės dirbtuvės būrelių vedimo patirtis 2 m.
Mokytojų kvalifikacija
- Jolita Panavaitė, pedagoginio darbo stažas 21 m.
- Grita Labanauskienė, pedagoginio darbo stažas 9 m.
- Tomas Morkūnas, pedagoginio darbo stažas 11 m.
- Irina Kurpovič, pedagoginio darbo stažas 10 m.
- Erika Pareigytė, pedagoginio darbo stažas iki 1 m.
- Aleksandr Miskelovič, pedagoginio darbo stažas iki 1 m.
- Artiomas Šabajevas vaikų stovyklų ir Emocinio ir fizinio lavinimo kūrybinės dirbtuvės būrelių vedimo patirtis 3 m.
- Laura Tumynaitė, vaikų stovyklų ir Emocinio ir fizinio lavinimo kūrybinės dirbtuvės būrelių vedimo patirtis 2 m.
Tvarkaraščius ir vykdymo vietas rasite pagal paiešką nuorodoje https://www.emokykla.lt/neformalus/edukacija/programos-mokiniams/vilniaus-miesto-savivaldybe/461