Ebru - tapyba ant vandens
Ebru menui naudojamas ebru indas, kuriame yra sutirštintas vanduo. Šio vandens paviršius yra padengiamas, natūraliais, ebru menui skirtais dažais. Vėliau vandens paviršiuje, padengtame dažais, suformuojamas autoriaus pageidaujamas vaizdas, kuris gali būti perkeltas ant popieriaus, keramikos, medžio, audinio ir kitų paviršių. Šiame mene naudojamos tik natūralios medžiagos, kurios nekenksmingos nei sveikatai, nei aplinkai. Visas procesas išlikęs autentiškas, kaip ir buvo atliekamas 15 amžiuje. Nors spėjama, kad šaknys gali siekti net ir 6 amžių. Ebru popierius, kuris buvo patobulintas Anglijoje ir Amerikoje pasižymi skirtumu atsižvelgiant į šių šalių meno suvokimą. 16 amžiuje ebru popierius buvo naudojamas, kaip popierius įvairiems vidiniams ir išoriniams knygų papuošimams ir rankraščio aplankams. Ebru užsiėmimų metu dalyviai susipažins su ebru meno kilme ir istorija, ebru pradininkais bei jų kūriniais. Taip pat nagrinės ebru santykį su kitais rytų menais. Patys maišys dažus, naudodami natūralias medžiagas, susipažins su spalvomis, ruoš vandenį, bei išbandys pagrindines ebru technikas bei elementus, tokius, kaip Battal Ebru - battal (burbulų); Gel-Git Ebru su - greita kaita; Tarakli Ebru – šukavimas; Bulbul Yuvası Ebru – lakštingalos lizdas; Sal Ebrusu - Skara iš Ebru ir daugybę kitų.
Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas
Vaikų pažangos vertinimo tikslas – padėti jiems siekti individualios pažangos, mokytis savarankiškumo ir gebėti analizuoti darbo rezultatus bei daryti išvadas. Taip pat lavinami komandinio darbo įgūdžiai. Užsiėmimų metu vyksta nuolatinis vertinimas, dalyviams siekiama suteikti informaciją apie darbo sėkmę ir daromą pažangą, tobulėjimo galimybes. Mokiniai vertinami periodiškai žodžiu: kiekvieno užsiėmimo metu ir bendro proceso metu. Darbo rezultatai aprariami grupėje, tačiau prireikus dalyviai konsultuojami individualiai. Konsultacijų metu mokinys informuojamas apie tai, ką jis jau pasiekė ir ką turėtų daryti, kad tobulėtų. Vertinimo strategijos – stebėjimas, klausymas, atliktų darbų / įgytų žinių ar įgudžių analizė bei aptarimas.
Mokytojų kvalifikacija
Daugiau kaip 10 metų socialinio darbo ir specialiosios pedagogikos stažo, dirbo su kompleksinę negalią turinčiais žmonėmis patirtis
Mokytojų kvalifikacija
Daugiau kaip 10 metų socialinio darbo ir specialiosios pedagogikos stažo, dirbo su kompleksinę negalią turinčiais žmonėmis patirtis