Dailės pradmenys
Dailės mokymas apima tris pagrindines sritis: 1. plastinę vizualinę patirtį aprėpia gamtos, daiktinės aplinkos, situacijų, reiškinių, dizaino, dailės estetinį suvokimą, išgyvenimą, apmąstymą; 2. raišką: pratybas, kūrybą (atveriančią galimybė moksleiviui išreikšti save patį, savąją patirtį, giliau suvokti perteikiamų žinių esmę); 3. teorines žinias. Siekiama visų veiklos sričių sąlyčio, atsižvelgiant į vaikų gebėjimus ir poreikius. Dailės mokymas lavina kūrybiškumą, skatina stebėti ir analizuoti aplinką, padeda patirti kūrybos džiaugsmą, pasitikėjimą savimi, praplečia kultūrinį akiratį, estetinę nuovoką.
Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas
Baigiamasis renginys, diplomai, dailės darbai atiduodami moksleiviams
Mokytojų kvalifikacija
Mokytoja metodininkė, ilgametė darbo patirtis
Mokytojų kvalifikacija
Mokytoja metodininkė, ilgametė darbo patirtis
Užsiėmimai skirtingoms amžiaus grupėms. Pagal grafiką. Dailės užsiėmimuose gali dalyvauti ir vidutinių ugdymosi poreikių turintys moksleiviai