Batika


Veiklos tipas: Būrelis
Veiklos sritis ir rūšis: Kita
Telefonas: +37068303609
El. pastas: info@artoteka.lt
Kaina: 96.00 € mėnesiui
Programos kaina, pasinaudojant neformalaus ugdymo krepšeliu 81.00 € mėnesiui
Programa neakredituota

Batika - tūkstantmečio senumo audinio dekoravimo technika, kilusi iš Javos salos. Ją perėmė ir plačiai naudojo Japonų meistrai, ypač dažnai kimono kostiumams marginti. Naudojami gėlių, lapijos, drugelių, paukščių, vaisių, kriauklių, žuvų motyvai, jų ornamentai. Batika - tai audinio marginimas dažais ir vašku. "Batik" - indonezietiškas žodis, kilęs iš žodžių "titik" arba "tik", reiškiančių "mažas kąsnelis" arba "lašas". Tai atspindi kruopštumo reikalaujančios technologijos, už dėmesingumą atsidėkojančios subtiliu ir efektingu rezultatu. Batika leidžia dailininkui išlikti laisvam, tai iš dalies atsitiktinė technologija, kuri kartais pateikia ir netikėtus rezultatus. Šiuo metu egzistuoja dvi batikos rūšys: šaltoji batika (šia technika audinio piešinys kuriamas, liejant ištirpintą vaško - parafino mišinį ir dažant šaltais dažais), karštoji batika (dekoras ant audinio gabalo kuriamas jį atitinkamai sulanksčius ir rezervavus vietas, kurias reikia palikti nenudažytas, o dažoma karštais dažais. Programos metu dalyviai kurs batiką, remdamiesi unikaliais, keletą dešimtmečių puoselėtais, užsiėmimą vedančios dėstytojos metodais. Susipažinę su batikos rišimo pagrindais pasirinks norimą sukurti objektą ir jį kurs. Drauge mes kursime paveikslus, dekoruosime nusibodusį medvilninį audinį, rūbą arba pasigaminsime originalią interjero detalę. Laiko atžvilgiu batikos kūrimas - netrumpas procesas, reikalaujantis kruopštumo ir kantrybės. Tačiau akivaizdu - rezultatai to verti!


Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas

Vaikų pažangos vertinimo tikslas – padėti jiems siekti individualios pažangos, mokytis savarankiškumo ir gebėti analizuoti darbo rezultatus bei daryti išvadas. Taip pat lavinami komandinio darbo įgūdžiai. Užsiėmimų metu vyksta nuolatinis vertinimas, dalyviams siekiama suteikti informaciją apie darbo sėkmę ir daromą pažangą, tobulėjimo galimybes. Mokiniai vertinami periodiškai žodžiu: kiekvieno užsiėmimo metu ir bendro proceso metu. Darbo rezultatai aprariami grupėje, tačiau prireikus dalyviai konsultuojami individualiai. Konsultacijų metu mokinys informuojamas apie tai, ką jis jau pasiekė ir ką turėtų daryti, kad tobulėtų. Vertinimo strategijos – stebėjimas, klausymas, atliktų darbų / įgytų žinių ar įgudžių analizė bei aptarimas. NVŠ mokytojų kvalifikacija (įvardykite išsilavinimą, patirtis ir kvalifikacija, kompetencijas)


Mokytojų kvalifikacija

Dailės magistras, bendrų ir individualių parodų dalyvė ir rengėja.


Mokytojų kvalifikacija

Dailės magistras, bendrų ir individualių parodų dalyvė ir rengėja.


Lankančiųjų amžius: 8–19 m.
Viso vietų: 24