Baletas
Išmokyti pagrindinių klasikinio šokio judesių. Per šokį lavinti mokinių etinį suvokimą ir estetinį skonį, ugdyti meninius – kūrybinius gebėjimus. Siekti, kad mokiniai išmoktų jausti ir valdyti savo kūną, koordinuotų judesius, lavintų muzikinę klausą ir pajustų ritmą. Ugdytų valią taisyklingam judesių atlikimui.
Atsižvelgdami į pagrindinį tikslą ir uždavinius, mokiniai galės taikyti jiems priimtinus mokymo(si) metodus, taip pat galės stebėti vieni kitų atliekamus judesius ir juos vertinti.
Kurdama tarpusavio bendravimą ir bendradarbiavimą bei šiltą ir jaukią mokymo(si) aplinką, mokytoja skatins mergaites žodiniais ir rašytiniais pagyrimais, simboliniais prizais, pagirs tėveliams. Mokinės vertins kitų mokinių pažangas ir įsivertins.
Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas
Mokiniai vertina ir įsivertina savo ir kitų mokinių padarytas asmenines pažangas. Mokiniai (įsi)vertina save ir kitus pokalbių ir diskusijų metu, argumentuotai išsakydami savo nuomonę. Skatindami tarpusavio bendravimą ir bendradarbiavimą siekiama kurti šiltą ir jaukią mokymosi aplinką, kurioje mokiniai būtų motyvuoti dalyvauti veiklose ir siekti ne tik asmeninės, bet ir komandinės pažangos.
Tvarkaraščius ir vykdymo vietas rasite pagal paiešką nuorodoje https://www.emokykla.lt/neformalus/edukacija/programos-mokiniams/vilniaus-miesto-savivaldybe/461