Astronomijos būrelio programa
Astronomijos ir astrofizikos būrelis skirtas 5–12 klasių mokiniams, kurie nori giliau pažinti pasaulio sandarą ir harmoniją, patenkinti savo smalsumą.
Astronomijos ir astrofizikos būrelyje mokiniai klausosi paskaitų, stebi dangų, susipažįsta su astronomų darbu ir astronominiais prietaisais, atlieka savarankiškus darbus, dalyvauja viktorinose, konkursuose, olimpiadose ir kituose renginiuose.
Mokiniai būrelyje įgyja tiriamojo darbo įgūdžių, kuriuos demonstruoja konkursuose, parodose, olimpiadose, tarptautiniuose renginiuose. Užsiėmimų medžiaga dėstoma atsižvelgiant į vaikų sugebėjimus ir įgūdžius. Dirbama individualiai, prisitaikant prie jų darbo tempo ir gebėjimų. Nuo paprastesnių užduočių einama prie sudėtingesnių.
Būrelio nariams rengiamos ekskursijos ir mokomosios ekspedicijos į Molėtų ir kitas astronomijos observatorijas.
Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas
Ugdytiniai kviečiami vykti į ekskursijas, dalyvauti ekspedicijose, konkursuose, konferencijose, astronomijos olimpiadoje.
Mokytojų kvalifikacija
Išsilavinimas:
1981 m. Vilniaus universitetas, fizikė, dėstytoja.
Patirtis ir kvalifikacija:
1981–1982 m. Panevėžio r. Ramygalos vidurinės mokykla, fizikos ir astronomijos mokytoja,
nuo 1983 m. Respublikinė jaunųjų technikų stotis (dabar Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras), metodininkė, neformaliojo vaikų švietimo mokytoja
35 m. darbo su vaikais patirtis, neformaliojo vaikų švietimo mokytoja metodininkė
Kompetencijos:
komunikacinė ir informacijos valdymo, bendravimo ir bendradarbiavimo, tiriamosios veiklos, reflektavimo ir mokymosi mokytis, organizuoti savo mokymąsi individualiai ir grupėje, nuolat tikslingai atnaujinti žinias ir lavinti įgūdžius.
Mokytojų kvalifikacija
Išsilavinimas:
1981 m. Vilniaus universitetas, fizikė, dėstytoja.
Patirtis ir kvalifikacija:
1981–1982 m. Panevėžio r. Ramygalos vidurinės mokykla, fizikos ir astronomijos mokytoja,
nuo 1983 m. Respublikinė jaunųjų technikų stotis (dabar Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras), metodininkė, neformaliojo vaikų švietimo mokytoja
35 m. darbo su vaikais patirtis, neformaliojo vaikų švietimo mokytoja metodininkė
Kompetencijos:
komunikacinė ir informacijos valdymo, bendravimo ir bendradarbiavimo, tiriamosios veiklos, reflektavimo ir mokymosi mokytis, organizuoti savo mokymąsi individualiai ir grupėje, nuolat tikslingai atnaujinti žinias ir lavinti įgūdžius.