„Anglų kalbos šalyje“ 10-14 m. moksleiviai (Vilnius)


Veiklos tipas: Būrelis
Veiklos sritis ir rūšis: Kalbos
Telefonas: +37062026446
Programa akredituota

Programa skirta paaugliams, kuriems anglų kalba ne tik privaloma disciplina, bet ir galimybių erdvė, dalis moksleivių yra buvę užsienio šalyse ar tekę bendrauti su kitataučiais, tikėtina anglakalbiais. . Pasitelkiant turimą kalbėjimo patirtį,  jaunuoliui vertinančiam, gerbiančiam anglų kalbą bei norinčiam patobulinti savo klausymo bei kalbėjimo įgūdžius, stiprinsime įgytus gebėjimus skaityti ir analizuoti. Moksleiviai praplės savo akiratį apie angliškai kalbančių šalių istoriją, papročius,  aktualija, skatinsime smalsumą domėtis tarpkultūriniu pažinimu ir kartu tyrinėti pažinimui aktualias temas, aiškinsimės anglų kalbos naudojimo galimybes įvairiose asmeninio gyvenimo situacijose, įsiklausysime į kalbos skambesį, motyvuosime įgyti naujų kalbėjimo įgūdžių. Šiame amžiaus tarpsnyje vis didesnę įtaką daro draugai, todėl  ypač skatinsime bendravimą ir bendradarbiavimą, pasitikėjimo ir atsakomybės prisiėmimo didinimą. Šie užsiėmimai labiausiai bus orientuoti į šnekamąją anglų kalbą, todėl diskutuosime angliškai, žiūrėsime ir analizuosime BBC laidas, vyksime į temines keliones, daug žaisime ir skaitysime adaptuotą anglišką literatūrą, improvizuosime, vaidinsime situacijas naudodami teatriniu pagrindu paruoštais pratimais, dainuosime, keliausime, spręsime rebusus, mįsles, ieškosime „lobio“.  Ugdymosi procese bus kuriamos teigiamos emocijos, sudaromos sąlygos gerai moksleivio savijautai, skatinamas pozityvus bendravimas, suteikiant pagalbą vienas kitam tarpusavy. Išplėsti mokymosi būdų įvairovę eisime į miestą ir mokysimės natūralioje aplinkoje kalbėtis apie aplinką, ekologiją ir transportą, įvairias kultūras ir jų atspindžius mieste, aptarsime skonių įvairovę ir kt.  Užsiėmimai padės išmokti formuluoti klausimus ir pasirinkti kalbėjimo stilių. Klausysimės ir rengsime pristatymus apie miestą anglų kalba, žiūrėsime filmus, vėliau juos aptarsime, rašysime apžvalgas. Praktiniuose užsiėmimuose, kurių metu moksleiviai įvertins savo jėgas ir įgis naujų žinių, skirsime laiko aptarti iškilusias kalbines problemas, tobulinsime įgūdžius, apžvelgsime pažangą, iškelsime naujus iššūkius. Kartu planuosime apie ką norime diskutuoti, kokius svečius kviesimės į svečius, kad pabendrauti angliškai,  kurios temos aktualios ir analizuosime jas giliau. Moksleiviai peržengs baimės bendrauti užsienio kalba barjerą, plės pasaulėžiūrą ir savo aktyvųjį žodyną, ras draugų, noriai prasmingai leis laisvalaikį ir įgis naujų kompetencijų.


Vaikų pažangos skatinimas, vertinimas ir įsivertinimas

Pažangos vertinimas bus neformalus, jis vyks per vaikų stebėjimą, analizavimą, pabaigos pažangos testo rašymas. rezultatų aptarimą. Aptarsime programos efektyvumą, vertinsime vienas kitą, atliksime savęs įsivertinimą. Pirmojo užsiėmimo metu mokiniai, padedami mokytojos, išsikels mokymosi tikslus, su grupe aptars lūkesčius, baimes  bei gebėjimus, susijusius su užsiėmimų lankymu, temomis ir kita. Pačioje programos pabaigoje grįšime prie anksčiau aptartų lūkesčių, baimių  bei gebėjimų , mokiniai įsivertins savo pasiekimus. 


Mokytojų kvalifikacija

Aukštasis filologinis su įgyta mokytojo kvalifikacija. 


Mokytojų kvalifikacija

Aukštasis filologinis su įgyta mokytojo kvalifikacija. 


Lankančiųjų amžius: 10–14 m.

Tvarkaraščius ir vykdymo vietas rasite pagal paiešką nuorodoje https://www.emokykla.lt/neformalus/edukacija/programos-mokiniams/vilniaus-miesto-savivaldybe/461